Kodulehe valmistamine vajab tänapäeval põhjalikku ettevalmistust ning kindlat ja läbimõeldud strateegiat.
Enam ei piisa lihtsalt oma ettevõtte andmete internetti üles riputamisest. Kodulehekülje eesmärk peaks igal ettevõttel olema saada juurde uusi kliente, kasvatada müüki, kasvatada kasumit – kasvatada äri.
Mida kvaliteetsem on kodulehekülg seda parem mulje jääb ettevõttest tervikuna- koduleht on ettevõtte visiitkaart.
Omame pikaajalist kogemust, mille käigus oleme valmistanud rohkem kui 600 erinevat kodulehekülge nii Euroopas kui ka mujal. Meil on hea ülevaade mis töötab ja mis mitte.
Kui nendele küsimustele vastata ei oska, siis ei ole mõtet uut kodulehekülge tegema hakata!
Mis eesmärgil Sa uut kodulehekülge vajad?
Kuidas aitab uus kodulehekülg Sinu eesmärke täide viia?
Kui uus koduleht on valmis tehtud, kuidas inimesed sinna jõuavad?
Oleme viimase aastaga teinud kodulehekülgi vahemikus 500€ – 40000€. Koduleht ei pea olema kallis, vaid eesmärgile orienteeritud. Kodulehe tegemine on investeering, mitte kulu.
Kui uus kodulehekülg on valmis, peab see hakkama investeeringut tagasi tooma. Kuidas sa seda plaanid teha?
12 sammu kodulehe valmistamisel:
Meie valmistatud veebilehed on:
Kui veebileht on valmis, siis tuleb sinna tuua külastajad, selleks on erinevaid võimalusi:
Enne kui alustame hinnapakkumise koostamist, peame aru saama kliendi vajadustest. Veebilehekülgi saab tellida alates 199€, kuid tõenäoliselt see ei täida kaugeltki ettevõtte eesmärke!